Švédsko - 11/2009

Původně jsem na toto místo chtěl napsat jen pár základních informací o dalším letu se společnostní Wizz air, ale po absolvování cesty tam i zpět jsem svůj názor změnil. Jestliže jsem měl na tuto společnost celkem dobrý názor po letech do Neapole a Benátek, po cestě do Malmö ho musím trochu změni. Cena letenky a samotný let byl normální, i když nevím jak dlouho bude linka do Malmö v provozu díky malé vytíženosti, ale chování posádky na palubě mě moc profesionální nepřipadalo. Při čtení bezpečnostních instrukcí v angličtině i v čestině se letuška zasekávala, nedokončovala věty (ani v jednom jazyce) a bylo jí celkově špatně rozumět. Její kolegyně, která předváděla safety demonstration se naopak všemu smála. Při letu tam navíc po splnění svých povinností (palubní prodej, atd.) začaly v přední galley svačit a ukazovat si fotky aniž by aspoň zatáhly závěs. Slyšel jsem o amerických nízkonákladových společnostech, které si na vtipech a zvláštním přístupu vybudovaly svou image, ale myslím, že o to se Wizz air nesnaží. Velkou zajímavostí byl pohled na kapitána Wizz air, který letěl mezi cetujícími, jak pomáha letušce s palubní prodejem...

Určitě s touto společností v budoucnu budu létat dále, ale tento let nebyl dle mého názoru úplně profesionální ze strany palubního personálu.

Pár informací o letu :

PRG-MMX 27.11.2009

- letoun Airbus A320, reg. HA-LPJ

- seat 3A

- boarding v 5:30, odlet v 6:00

- pax cca 80

- doba letu 55 min., cpt. Fiorention Hernandez

MMX-PRG 29.11.2009

- letoun Airbus A320, re. HA-LPJ

- seat 22A

- odlet 7:45

- cpt. Gabor Gubashi

- přistání v PRG 8:39