Švédsko - 11/2009
Původně jsem na toto místo chtěl napsat jen pár základních informací o dalším letu se společnostní Wizz air, ale po absolvování cesty tam i zpět jsem svůj názor změnil. Jestliže jsem měl na tuto společnost celkem dobrý názor po letech do Neapole a Benátek, po cestě do Malmö ho musím trochu změni. Cena letenky a samotný let byl normální, i když nevím jak dlouho bude linka do Malmö v provozu díky malé vytíženosti, ale chování posádky na palubě mě moc profesionální nepřipadalo. Při čtení bezpečnostních instrukcí v angličtině i v čestině se letuška zasekávala, nedokončovala věty (ani v jednom jazyce) a bylo jí celkově špatně rozumět. Její kolegyně, která předváděla safety demonstration se naopak všemu smála. Při letu tam navíc po splnění svých povinností (palubní prodej, atd.) začaly v přední galley svačit a ukazovat si fotky aniž by aspoň zatáhly závěs. Slyšel jsem o amerických nízkonákladových společnostech, které si na vtipech a zvláštním přístupu vybudovaly svou image, ale myslím, že o to se Wizz air nesnaží. Velkou zajímavostí byl pohled na kapitána Wizz air, který letěl mezi cetujícími, jak pomáha letušce s palubní prodejem...
Určitě s touto společností v budoucnu budu létat dále, ale tento let nebyl dle mého názoru úplně profesionální ze strany palubního personálu.
Pár informací o letu :
PRG-MMX 27.11.2009
- letoun Airbus A320, reg. HA-LPJ
- seat 3A
- boarding v 5:30, odlet v 6:00
- pax cca 80
- doba letu 55 min., cpt. Fiorention Hernandez
MMX-PRG 29.11.2009
- letoun Airbus A320, re. HA-LPJ
- seat 22A
- odlet 7:45
- cpt. Gabor Gubashi
- přistání v PRG 8:39